niedziela, 15 maja 2016

WRÓCĘ PO SESJI

(CZYLI KILKA BARDZO WAŻNYCH INFORMACJI APROPO ZAMÓWIEŃ I ROZPOCZĘTYCH OPOWIADAŃ)



    Od kilku miesięcy na lewym pasku bocznym bloga widnieje informacja, że blog jest zawieszony do końca roku akademickiego. Umieszczałam też podobny post na fejsie, a jednak cały czas dostaję komentarze z pytaniem, kiedy wrócę. Tak więc publikuję posta, którego, mam nadzieję, zobaczą wszyscy, których jeszcze mój blog interesuje.
    Nie wrócę przed końcem sesji (połowa czerwca) z bardzo prostej przyczyny nie będę mieć czasu, żeby napisać do tego czasu coś nowego. Miałam bardzo ciężki rok, który na szczęście dobiega już końca. Po sesji możecie oczekiwać, że dokończę rozpoczęte opowiadania i napiszę zaległe zamówienia.
    CO DO ZAMÓWIEŃ chciałbym prosić wszystkie osoby, które je u mnie składały, żeby potwierdziły, że wciąż chcą je przeczytać. Macie na to cały miesiąc. Prośbę wystawiam z prostej przyczyny blog był zawieszony na kilka miesięcy, nie wiem, kto z moich czytelników jeszcze tu ze mną pozostał i pamięta o moim istnieniu. Nie chcę pisać opowiadań, których nie przeczytają osoby, którym te opowiadania będą dedykowane, bo to się po prostu mija z celem, a z taką sytuacją spotkałam się jeszcze przed zawieszeniem bloga. Tak więc proszę, żeby wszystkie osoby, które składały zamówienia i wciąż chcą je przeczytać, potwierdziły to w komentarzach pod tym postem. Jeśli tego nie zrobią, uznam, że zamówienia są nieaktualne. W przypadku zamówień wielu osób na jeden ship, wystarczy, że jedna z nich potwierdzi. Dla wygody wymienię wszystkie zamówienia.
    1. SHIZUO X IZAYA dla MESU
    2. MIĘSO dla EIO wiem, że chcesz, ale żeby formalnościom stało się zadość, musiałam Cię tu umieścić xd
    3. NIJIMURA X HAIZAKI dla WIELKIEGO MISTRZA MONTE, KURO KONEKO I HANA MIYI
    4. KASAMATSU X KISE dla MEG
    5. NATSU X GREY dla KONEKO
    6. KAGAMI X KAGAMI dla SEIKO-SAN
    7. YUUKI X VINO dla YUUKI też wiem, że chcesz, ale zapytać muszę xd *formalności*
    8. KSIĄŻĘCY KLIMACIK dla SEO
    9. ALIBABA X KOUEN dla TESS
    10. MAKISHIMA X KOUGAMI dla PARASITEEVE
    11. MURASAKIBARA X HIMURO X AKASHI dla KALTE MIR
    12. IMAYOSHI X AOMINE dla KALTE MIR
    13. NARUTO X SASUKE dla KILL-CHAN I AYO
    14. HAKURYU X JUDAL dla WIEDŹMY
    15. MIDORIMA X TAKAO dla AHOY SHIERU
    16. NINE X TWELVE dla KISE TOMIKO I AKASHIEGO KAEDE
    17. MADARA X ITACHI dla BEARIEL SHINZOKU
    18. AOMINE X KUROKO dla YAZU
    19. COŚ Z KRWIĄ Z KNB dla AKASHIEGO KAEDE
    20. COŚ Z KUROHĄ dla AKUNE (o ile kiedykolwiek obejrzę do końca Kagerou Project)
    Ok, z zamówień to tyle, proszę o potwierdzenie do połowy czerwca.
    CO ZAŚ SIĘ TYCZY ROZPOCZĘTYCH OPOWIADAŃ LOVE-OOPA dokończę, MONOPOL tak samo, nie martwcie się. Co zaś się tyczy REQUIEM... tu wiadomość, która niektórych pewnie zasmuci. Bez obaw, nie zamierzam go porzucać, ale nie mogę go też kontynuować w obecnej formie. Pierwotnie opowiadanie miało mieć ponad 100 rozdziałów, a akcja rozwijać się miała powoli. W przyszłym roku odejdą mi kursy, więc nie będę raczej musiała zawieszać bloga na czas roku akademickiego, co nie zmienia faktu, że posty nie będą się pojawiały wystarczająco często, bym mogła pisać ponad 100-rozdziałowe opowiadanie, bo zajęłoby mi to kilka lat z taką częstotliwością wrzucania postów. A to byłoby po prostu bez sensu, bo do czasu opublikowania następnego rozdziału zapomnielibyście, co się działo w poprzednim (mogę się założyć, że teraz też niewiele pamiętacie z Requiem). Tak więc moja propozycja w kwestii Requiem wygląda następująco dokończę to opowiadanie, ale w innej formie. Napiszę je od początku, przeredaguję. Będzie podzielone na kilka części (taki krótki wielopart), ale każda z tych części będzie długa po kilkadziesiąt stron (w sumie wyjdzie dużo bardziej konkretne). Nie porzucę tego opowiadania po prostu napiszę je inaczej. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że są osoby do niego mocno przywiązane, zrobiłam ankietę (na prawym pasku bocznym), w której możecie zagłosować, czy chcecie, żebym napisała Requiem w innej formie, czy zmiany nie chcecie i pasuje Wam kilkuletnie czekanie na zakończenie (na oddanie głosu macie 40 dni). Możecie także wypowiadać się w komentarzach pod tym postem, zarówno te komentarze, jak i wynik ankiety wezmę pod uwagę przy podejmowaniu decyzji, co począć z Requiem. Jeśli zdecyduję się je zmienić, usunę rozdziały, które obecnie się na blogu znajdują, więc gdyby ktoś chciał je sobie na pamiątkę pobrać, to ma na to teraz czas.
    Okej, z mojej strony to chyba tyle. Wybaczcie, że musicie tyle na mnie czekać, ale praca, kursy i studia to wszystko pożera czas bardzo. Do zobaczenia w czerwcu

26 komentarzy:

  1. POTWIERDZAM ZA TESS ŻE ENALI AKTUALNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BTW CO Z MOIMI ZAMÓWIENIAMI?
      CO Z JUALI?
      ENALI?
      KOUALI?
      WSZYSCY X ALI?
      KLAUS X ZAPP
      KLAUS STEVE
      CROSS X NEA
      CROSS X TYKI
      TYKI X LAVI
      GREED X LING
      MIYUKI X MEI
      TETSU X JUN
      CHRIS X SAWAMURA
      ????
      CO Z WSZYSTKIMI SHIPAMI KTÓRE KOCHAM I KTÓRE CHCE ŻEBYŚ MI NAPISAŁA???

      Usuń
    2. Ale to jest z Alibabą seme wiesz xd

      Usuń
    3. ...ważne, że moje otp się kocha.

      Usuń
    4. JAKIE GEJ-MANY. CO. NIC TAKIEGO NIE ZAMAWIAŁAŚ XD I CO TO KURWA ZA SPAM NIEZAMÓWIEŃ XD
      A JuAli urodzinowy zamówieniem nie był, tylko prezentem, więc jako zamówienie go nie liczę xd I dostaniesz go w pierwszej kolejności xd

      Usuń
    5. TY WIESZ, ŻE JA TEGO WSZYSTKIEGO PRAGNĘ, WPISZ MNIE NA LISTĘ!!!
      No ja myślę, czekam na niego dłużej niż na Monopol, chociaż ja wiem, że Monopol tak naprawdę nie istnieje.

      Usuń
    6. Monopol istnieje, mam w głowie całą fabułę xd

      Usuń
  2. Tu Eio, leniwa pipa, której nie chce się logować

    Mięso dla mnie... nareszcie <3
    Pytanie za sto punktów. Pamiętasz Gay Block Tango? Tam było takie zadanie, by odpowiedzieć na pytanie Kuroko (za co siedzisz za kratkami) i powiedziałaś, że mi jebniesz wywód w one shocie xd czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przez sekundę ochotę powiedzieć "niee, nie będę cię męczyć" no ale... xD No pewnie, że chcę zamówienie, przecież bym ci nie odpuściła xD Chociaż szczerze mówiąc bardziej czekałam na Kuroko x Kuroko które mi słownie obiecałaś na konwencie, AoKuro będzie ok. *no chyba że chcesz to zmień AoKuro na KuroKuro* :>
    I POWODZENIA ZE WSZYSTKIM I Z MATURAMI I Z SESJĄ I Z KURSAMI I W OGÓLE. Buziaczki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, zapomniałam o tym KuroKuro xd Serio, kompletny reset xd Ale już pamiętam, jak złapię pomysł, to napiszę też, a co zróbmy rozdwojenie jaźni z każdym z KnB xd
      Dziękuję strasznie ♥

      Usuń
  4. Ja potwierdzam, że wciąż chcę przeczytać od Ciebie Kagami x Kagami, które zamawiałam xD
    Ah... no i powodzonka ze wszystkim ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo nawet mam pomysł xd
      Dzięki xd

      Usuń
  5. Oczywiście, że utrzymuję moje zamówienie :D A da radę jeszcze zamienić Vino na Oikawę? xD Chyba, że już masz na niego pomysł, to przeżyję xDDD Oikawa może być nawet niekanoniczny, po prostu chcę Oikawę, niech robi ze mną co chce xDD

    Nie masz pojęcia jak bardzo cieszę się z Twojego nadchodzącego powrotu *-* Na taki dzień czeka się jak na święta xDD

    Osobiście wolałabym, żeby "Requiem dla Psychopaty" było kontynuowane w tej formie w jakiej piszesz, bo według mnie jest w tym ogromny urok właśnie dzięki temu, że rozpisujesz to tak powoli i bardzo szczegółowo. Ale mam na uwadze Twój czas i to, że na pewno jeszcze zawiesisz bloga przy kolejnym roku studiów :c Także, jestem za tym, żeby skrócić xD

    Czekam na Cię niecierpliwie, pedale ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pisać Oikawą? O chuj xd No, z Vino miała lać się krew i wgl, jeśli miałabym pisać Oikawą to byłaby to raczej angso komedia romantyczna, nie widzę w jakoś w sadyzmie za bardzo. Także mogę nim pisać, ale miej na uwadze, że cierpieć fizycznie to Ty tam raczej nie będziesz xd

      Usuń
    2. Hmm... no dobra, skoro muszę zrezygnować z tej krwi, to niech będzie xD Trudno, dla Oikawy zrobię wszystko xDDD

      Usuń
  6. Witamy z powrotem :3
    Jak zawsze wierna pozostaję więc czekam na moje SasuNaru z cierpliwością :3
    Pozdrowionka!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wraca człowiek do cywilizacji, załamany, że musi się tu znowu przywlec, odpala internet coby sprawdzić, co tam w świecie i widzi, że jednak HakuJu u Clair aktualne - humor zdecydowanie lepszy~
    Jak tak słyszę od znajomych jaką mordęgą są studia, to jeszcze bardziej mi się odechciewa. No ale kasę na uciekanie od cywilizacji skądś trzeba mieć xd *wciąż wytrwale kombinuje jak ją zdobyć bez kończenia studiów* W każdym razie, powodzenia z tym wszystkim, szczególnie z sesją, wytrzymałości oraz weny, aby ci się lekko zamówienia pisało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet polubiłam ten ship więc xd
      Dziękuję ♥

      Usuń

  8. Potwierdzam Saskłaka.
    *współczuje tej ilości pisania*
    *będzie skomleć za 100 rozdziałami Requiem, ale rozumie brak czasu*
    Watpię, abym tu wrócił jeszcze w tym roku, ale nie mogę się doczekać czytania xd
    Ganbaruj czy coś~

    OdpowiedzUsuń
  9. Oyayu
    *^*
    15 maj...
    hm...
    Minął czas...
    ;_;
    No cóż... Jeżeli jeszcze mogę to oczywiście potwierdzam :)
    Cholernie cieszę się z powrotu, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę jeszcze potwierdzić? Nie żyłam w internetach, więc no... spóźniona byłam, aby to zobaczyć D8

    OdpowiedzUsuń